Gå til innhold

kjempe enkel kake :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en stor pakke med ferdig muffinsmiks (sånn 1 kg pakke)

Blandet røren og la den i en langpanne.

Skrellet ca 4 epler og skar i båter.

Tok en frysepose og hadde kanel og sukker oppi ,- lempet så eplebåtene oppi og blanda godt :-D

"Pepret" røren i langpannen med eplebåtene og strødde perlesukker oppå. Stekte etter anvisning på posen og VIPS så hadde jeg en langpanne eplekake.

Deler opp i passende stykker og fryser ned. Da har du ferdig eplekake i fryseren til utallige barselsbesøk.

Ekstra godt med is til NAM NAM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... takk.. det kan prøves :)

Skrevet

Hadde jeg bare likt eplekake.. kan spise de uten epler da. Haha!

Skrevet

da kan du vel like greit bare la de være muffins om du vil ha råd fra meg.. hehe

Skrevet

hah! ja. men det er noe "spesielt" me æplkak! Må jo føye inn her at jeg er muffins elsker.. så det er ikke noe problem! ;)

Skrevet

Liker eplekake uten epler....eller det vil si...eplene setter jo en god smak, men liker ikke de store myke vassne bitene, så tar dem bort. Ellers lager jeg det heller med mos.

Skrevet

Å men de eplebitene er jo såååååå deilige.. iallfall i den kaka jeg pleier å lage... og der er de ikke så vasne og myke.. hmm.. skal se om ikke jeg husker å finne den frem for bimmerne :)

Skrevet

Du kan utelate eplene. Istedet for å styre med å fylle i ca 40 muffinsformer, tar du hele røren og legger i langpannen.

Jeg gjorde det i eldstemann sin bursdag.

Lagde langpannekake av muffinsmiksen,- skar ut et 5 tall og dekket med glasur og nonstop. Den mest populære kaken og ungene digget den. (De voksne også) og superrask å lage :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...