meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Er så lei! Har blødd 8 av 10 mnd etter fødsel. Sluttet på alle hormoner og slutta å amme. 14 små dager uten blødning nå og så plutselig begynte jeg å blø masse... hjelp! Er det meninga det skal begynne igjen? Så lei og trist. Bare blør alltid. Lyst å ikke blø noengang mer, men må vel fortsette i mange mange mange år...
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 høres uvanlig ut.... har du snakket med fastlegen din om det?
meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Ja, har snakket med ham. Har litt med at jeg ikke tåler noe særlig hormonbaserte prevensjonsmetoder å gjøre, reagerer på de. Og at jeg ellers også er plaget av hyppige og langvarige blødninger (er visst bare slik, ikke så mye jeg kan gjøre sier de). Har tidligere hatt jernmangelanemi pga dette og gått på slike koaguleringspiller ved hver mens. Så er nok unormalt mye plaget ja. Nå fikk jeg beskjed at jeg måtte vente til en måned etter ammeslutt. om det forsatte å tulle seg uten å bare være vanlig mens skulle jeg bli henvist til gynekolog. Men er så lei. Er det mange som har det sånn? Føler meg bare som bløder, aldri som en vanlig jente (og sexlysten forsvinner fint med dette også). Men hjelper litt å klage litt da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå