Gå til innhold

Prinsessa har kommet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag 22.07.07 kom endelig jenta vår.

Startet med noen rier i sju tiden på morgenen.

Dro inn til føden kl 11.30.

Tre timer etterpå var baby ute.

Vondt når det sto på,men det gikk jo så fort at formen var helt topp etterpå.

Nå er vi hjemme igjen og skal bare kose oss sammen.

Hun var 3570 g og 50 cm lang og selvfølgelig verdens fineste.

 

Ønsker dere andre lykke til videre.

Det største i verden er å bli mamma.

 

Takk for meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, heldiggris!!!!

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:o)

Skrevet

Gratulerer med lille prinsessen! Høres ut som en fin fødsel.

Ønsker dere lykke til videre :-)

Skrevet

Gratulrerer! Så heldig du var, at det gikk fort og greit!!

(vondt, ja, men godt å slippe å bli helt utkjørt)

 

Kos dere sammen!!

 

Jeg gleder meg til å følge etter, 4 uker til termin nå og er ganske klar.

Skrevet

Gratulerer!! :-)

Gleder meg enort til det er vår tur.

Hørtes ut som en flott fødsel. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...