Prinsesse 22.07.07 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Søndag 22.07.07 kom endelig jenta vår. Startet med noen rier i sju tiden på morgenen. Dro inn til føden kl 11.30. Tre timer etterpå var baby ute. Vondt når det sto på,men det gikk jo så fort at formen var helt topp etterpå. Nå er vi hjemme igjen og skal bare kose oss sammen. Hun var 3570 g og 50 cm lang og selvfølgelig verdens fineste. Ønsker dere andre lykke til videre. Det største i verden er å bli mamma. Takk for meg!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Åh, heldiggris!!!! Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!! )
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer med lille prinsessen! Høres ut som en fin fødsel. Ønsker dere lykke til videre :-)
Sprellemamma Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Gratulrerer! Så heldig du var, at det gikk fort og greit!! (vondt, ja, men godt å slippe å bli helt utkjørt) Kos dere sammen!! Jeg gleder meg til å følge etter, 4 uker til termin nå og er ganske klar.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer!! :-) Gleder meg enort til det er vår tur. Hørtes ut som en flott fødsel. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå