Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 befruktningen må ha skjedd da.. da er jeg to uker på vei sant? herlighet for et teit spm... ble litt forvirret da jeg leste inne på bim på fra uke til uke...:/
melkekua™ Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Barnet er 2 uker, mors uker er 4. Beregningen begynner fra første mensdag (regnes som første syklusdag).
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Hm.. da er jeg 5 uker på vei jeg da.. det ble litt mer..jippi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå