Gå til innhold

Trenger hjelp til å velge..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå holder jeg på å bli gal av denne jungelen av utstyr....

Jeg bor på nordvestlandet og lurer på hva jeg trenger i vogna om vinteren. Jeg har kjøpt Brio Happy og bagen er ganske stor. Har allerede kjøpt dyne og lurer på om det holder med lammeskinn i bunnen+dyne+evt et ullteppe på ekstra kalde dager. Eller skal jeg satse på en lammeskinnspose som jeg kan ta av overdelen på og bruke dyne til den. Hm..Blir jo betraktelig dyrere.

Har termin i slutten av september og det er ikke sikkert at jeg får brukt lammeskinnsposen i sportsdelen før neste vinter igjen og da er den kanskje snart for liten.. Noen som har erfaring fra omtrent samme klima? Eller bare har et godt råd? Må bestemme meg snart;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

voksi pose er jo varmt og godt! og den kan du bruke både nå og neste år!

Skrevet

Kan jo være litt kaldt vinterstid. Jeg synes bare dyne + lammeskinn virker litt kaldt. Jeg hadde lammeskinnspose + dyne vinteren sist jeg hadde baby. Kommer nok til å ha det denne gangen også på de kaldeste dagene.

Skrevet

Har lammeskinnspose av den gamle typen (renset)som jeg brukte til snuppa da hun var 4-8 mnd ca, og dunpose med skinn i bunn/rygg som jeg har brukt i sportsdelen... Venter nå ei snuppe til, og kommer til å bruke skinnposen denne vinteren og dunposene deres i tvillingtrille neste vinter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...