Gå til innhold

Trenger stelleveske/stellebag, men hvilken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en svart emmaljunga edge vogn. . noen som vet om en grei stelleveske, stellebag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jeg ogs...virker utrolig praktisk og stor plass :) Gleder meg til jeg får tatt den i bruk. Skal ha samme vogn som deg :)

Skrevet

MammaChicka og Even Nikolay så ut som en kjempe grei stelleveske. . må inn på den andre linken også. . synes det er vanskelig å velge slike ting jeg;)

Skrevet

er det den samme?? såg så forskjellige ut??

Skrevet

Det er den samme ja...

Bare i annen farge....

Skrevet

Men på bildene mine har jeg ÅPNET den helt liksom om du skjønner

Skrevet

ja jeg så d;) hvordan får jeg navnvet på siden, er ikke så god på denne englandsken;) haha

Skrevet

Du huker av for 'monogram'

Da kommer det opp at du skal skrive HVA du vil ha osv...

Skrevet

Denne var kjempe fin synes jeg :-)

Får man med fester slik at man kan henge vesken på styret på vognen uten at den glir ned igjen ?

Skrevet

Jeg har bare hengt reimene over styret jeg.. den passer perfekt til det og glir ikke her ihvertfall

Det er det minste problemet...

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en Skip*Hop dash og den er suuuper:o) Veldig grei plass i, løs stellematte følger med, masse greie lommer/rom både inni og utenpå og den henger veldig fint på vognen pga klipsene på sidene.

Skrevet

Den stelleveska med monogram var bare superstilig da =) Fikk kjempelyst på den selv, men synes at det er litt "vanskelig" å bestille ting ifra utlandet...kommer vel mest av at jeg ikke er helt 100%stødig i engelsk.. Men jeg har ei venninde som skal til onkelen sin i USA i neste måned og hun bruker å bestille ting fra postordre borti dær som hun tar med seg igjen når hun reiser hjem. Skal ringe henne og spørre om hjelp i dag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...