Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 akkurat nå lurer jeg på hvorfor ALT skal skje akkurat med meg...blææææ...møkklei...og dum-dum-dum!!!! eneste positive er at guttene er hjemme om 1.5 time:)
Monajenten Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Det nærmer seg!!! :) Det blir sikkert helt fantastisk å få dem hjem igjen, og ikke minst en aktiv dag imorgen;) Sender deg en klem for alt det andre. Noen ganger bare er det sånn, og det er så kjipt:-(
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 tusen takk:) snille dere er:) dagen imorgen kan ikke bli for aktiv...hehe...har jo ikke gjort noe på 2.5uke:p ikke all verden en mini på 8 uker gidder være med på..hehe;)
melkekua™ Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Stoooooooooooor kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 stoooooooor klem !!!!!!!!!!!!!!! (sånn som teletubbiene sier =) ) hva har skjedd????
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #13 Skrevet 25. juli 2007 ikke noe nytt-nytt..bare helt nede i grusen om dagen... men satser på det snur snart.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 25. juli 2007 #16 Skrevet 25. juli 2007 Sender deg en varm, god klem jeg også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå