Gå til innhold

trenger en klem jeg:/


Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat nå lurer jeg på hvorfor ALT skal skje akkurat med meg...blææææ...møkklei...og dum-dum-dum!!!!

 

 

eneste positive er at guttene er hjemme om 1.5 time:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KLEM!

Skrevet

Det nærmer seg!!! :) :) :)

Det blir sikkert helt fantastisk å få dem hjem igjen, og ikke minst en aktiv dag imorgen;)

 

Sender deg en klem for alt det andre.

Noen ganger bare er det sånn, og det er så kjipt:-(

Skrevet

massemassemasse klemmer:)

Skrevet

tusen takk:) snille dere er:)

 

dagen imorgen kan ikke bli for aktiv...hehe...har jo ikke gjort noe på 2.5uke:p ikke all verden en mini på 8 uker gidder være med på..hehe;)

Skrevet

Stoooooooooooor kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!

Skrevet

Huff da, noe nytt?

Skrevet

stoooooooor klem !!!!!!!!!!!!!!! (sånn som teletubbiene sier =) )

 

hva har skjedd????

Skrevet

ikke noe nytt-nytt..bare helt nede i grusen om dagen...

men satser på det snur snart.

Skrevet

Sender deg en varm, god klem jeg også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...