Gå til innhold

Dette bare må dere prøve altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld prøvde jeg ørelys for første gang. Helt utrolig!!! Sånn naturmetode for å rense ørene Man kan virkelig ikke ane hvor mye dritt man har der inne. Nå føles det utrolig bra og jeg hører så mye bedre!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er utrolig digg =) Kjempe deilig å få det ut =)

Minner meg på at jeg bør gjøre det snart igjen ;)

Skrevet

Ja, hadde egentlig ikke noe tro på det, men det funka jo som bare det!!! :-)

Skrevet

va er det??og hvor får jeg kjøpt det???

Skrevet

er det sånne ørelys du snakker om??

har vurdert de på gutten min jeg.. han har såååå mye ørevoks, og hører dårlig til tider...

Skrevet

Ja, kjøpte dem på helsekosten. Ser ut som smale kremmerhus. Putter ene enden i øret, og tenner på i andre enden. Ikke så skummelt som det høres ut. Tar ca 6 min og man må ligge på gulvet da. Veldig behagelig, faktisk. Etterpå kan man for moro skyld åpne for å se hvor mye gørr man har gått rundt med inne i ørene. Og det føles så bra etterpå!!!!

Skrevet

har hørt flere skryter av de ja!!!

men er de ikke ganske dyre???

Skrevet

Hørtes veldig spennende ut.. aldri hørt om.

finnes det link eller bilde eller noe av dette?

kan ikke forestille meg åssen det ser ut

Skrevet

Kosta 129 kr for et par. Verdt hver krone altså. Det har vel alle råd til en gang i året eller så, for å få renska opp litt ;-)

Skrevet

Jeg har hørt mye positivt om det, hvor får man kjøpt det?

Skrevet

Det ser ikke ut heller.....;-) Ser omtrent ut som om man ligger på siden med et brennende stearinslys stikkende ut av øret!!

Skrevet

hahahahahah det ser sikkert skikkelig stilig ut :D

Skrevet

På helsekostbutikker!!!

Skrevet

Hehe, stilig. men tenk om man glemmer seg og lar det brenne for lenge? hehe

Skrevet

det skal jeg jammen prøve!! men kan det prøves på små barn..?? kanskje dumt spm..

Skrevet

Hvis de greier å ligge stille i tilsammen 12 min så, og ikke blir redde. Det er flammestopper på dem, og man skal ha en kopp med vann ved siden av seg. Og helst en assistent!

Skrevet

kjenner flere som tar dette på ungene sine når de er skikkelig forkjøla for å unngå øreverk...

så man kan bruke det på barn ja. men man må få de til å ligge stille så lenge at det gørret kommer ut da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...