Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 vinduene i ene enden av stua. (Ja, ikke glasset da, heldigvis....) og det blir så bra! I alle fall i forhold til hva det var... Vi bor i et Moelven-hus, og alle vinduskarmer og treverk i vinduene var så godt som svarte... Tok så mye lys!!!! Og er så fornøyd med malingen - den dekker kjempebra! Tror det holder med to strøk, faktisk! :-)) Fornøyd med meg selv akkurat nå, ja! Andre enden av stua i morgen! Mest pes med forberedelser, men med tape blir det så vanvittig mye enklere å male..... Nå skal det snart smake med middag, ja! Siden ingen andre skryter av meg, så gjør jeg det sjøl......!!! :-DD Hehe...
Monajenten Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Hihi, det var da jammen godt at du ikke malte glasset;) Du er knallflink!
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 kan skryte masse jeg!!! DU ER KJEMPEFLINK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan tenke meg det blir bra ja! Mye finere med hvite enn mørkebrune vinduskarmer!!!! Kos deg med en velfortjent middag du! Håper også du får en god natts søvn, så du får skikkelig arbeidslyst i morgen også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå