Gå til innhold

jeg er lei meg jeg


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bursdag i dag, også har jeg ikke fått pakke av kjæresten min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, huff da!!!!!!!!!!!! Har han glemt deg eller, hva er grunnen? uansett gratulere med dagen fra meg..

Skrevet

Gratulerer med dagen!!!

De er rare disse mannfolkene i blant. Skjønner at du er skuffet:-(

 

Stor bursdagsklem fra meg ihvertfall.

Skrevet

gratulerer masse med dagen:)

han har nok ikke glemt deg men har sikkert en overraskelse på lur

Skrevet

Gratulere med dagen!

Neste år får du skrive det på kjøleskapet en uke før :)

Skrevet

gratulerer så mye med dagen:)

jeg vet hvordan du føler deg..fikk ikke noe jeg heller, hverken til bursdag eller jul..men regner med han tar igjenn med renter i år..

 

han hadde problemer med å finne ut hva han skulle kjøpe nemlig..men i år skal jeg sørge for at han finner ut av det:p

Skrevet

Gratulerer med dagen og velkommen i "de glemte bursdagsbarnas-klubben"! Dro med meg gubben og gjemte meg i lekebutikken med tulla vår mens han fikk finne på noe. Endte opp med ny mobil..... Det værste syns jeg var at han ikke hadde kjøpt/laget noe fra jenta vår. Hun gledet seg så veldig til å gi mamma'n sin en bursdagsgave og var virkelig lei seg da hun ikke hadde noe å gi bort. Ødela i grunn hele dagen. (Jenta vår er 4 år og vet godt hva bursdag er for noe og at hun skal gi en pakke.....) Glemmer ikke den dagen så fort, nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...