wirre;o) Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 jeg har bursdag i dag, også har jeg ikke fått pakke av kjæresten min!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Nei, huff da!!!!!!!!!!!! Har han glemt deg eller, hva er grunnen? uansett gratulere med dagen fra meg..
Monajenten Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer med dagen!!! De er rare disse mannfolkene i blant. Skjønner at du er skuffet:-( Stor bursdagsklem fra meg ihvertfall.
Tussi og gullgutten Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 gratulerer masse med dagen:) han har nok ikke glemt deg men har sikkert en overraskelse på lur
A4 Husmor.... Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Gratulere med dagen! Neste år får du skrive det på kjøleskapet en uke før
silhah og emilie Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 gratulerer så mye med dagen:) jeg vet hvordan du føler deg..fikk ikke noe jeg heller, hverken til bursdag eller jul..men regner med han tar igjenn med renter i år.. han hadde problemer med å finne ut hva han skulle kjøpe nemlig..men i år skal jeg sørge for at han finner ut av det:p
fru tekopp Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer med dagen og velkommen i "de glemte bursdagsbarnas-klubben"! Dro med meg gubben og gjemte meg i lekebutikken med tulla vår mens han fikk finne på noe. Endte opp med ny mobil..... Det værste syns jeg var at han ikke hadde kjøpt/laget noe fra jenta vår. Hun gledet seg så veldig til å gi mamma'n sin en bursdagsgave og var virkelig lei seg da hun ikke hadde noe å gi bort. Ødela i grunn hele dagen. (Jenta vår er 4 år og vet godt hva bursdag er for noe og at hun skal gi en pakke.....) Glemmer ikke den dagen så fort, nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå