Butterfly_Flip Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Han hadde fått ett hjerteinfarkt. Dette startet med smerter i brystet i går. Gikk på legevakten i dag, og der gikk det videre med ambulanse til sykehuset. En lite stund etter på ble han sendt med luft ambulanse til stavanger. Uff jeg er så redd og bekymret... gråter å gråter.....
Tommage♀♂ Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Uff! Husk at han er i de beste hender! Håper og tror at detet går bra! Stor klem fra meg
Trulte76 Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 uff jeg vet hvordan du føler det..da jeg var 6mnd på vei med ho eldste så fikk min far hjerteinfarkt..ble sendte med sykebil og så helikopter.. Men det gikk heldigvis bra..han har vært fin siden Så håper det går like bra med din far.. *trøsteklem*
cherry coke Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Føler med deg! Jeg er i en såkalt "hjertefamilie", med mye hjerteproblemer...Men heldigvis går det stort sett bra! Han er i de aller beste hender! Krysser alle fingre for at dette går bra:)
Butterfly_Flip Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 Uff. ja jeg har hatt en helvetes dag. Men jeg prata med dem i stavanger. Fikk også prate med pappa. Han er operert, og alt ser greit ut.. Må si jeg er imponert over måten de behandla oss på. Kjempe lang kø på legevakten. Vi ble bare geleidet rett forbi hele køen, og inn til EKG. En liten stund etter på kom ambulanse folkene å hentet han. Deretter ble han sendt med helikopter til stavanger, og operert med en gang han kom frem.
Koala *g07* Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Vet hvordan du har det. Håper alt går bra med han. Klem fra
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Det høres ut som om dette kommer til å gå godt =) Orket ikke å lese innlegget tidligere da jeg har opplevd lignende selv. Det som er så fint er at han nå kommer til å bli fulgt opp så bra i etterkant og han vil redusere faren for å dø av hjerteinfarkt kraftigi forhold til andre på hans alder. Klem til deg.
Nit@™ Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Pappa`n min ble sendt med legehelikopter på sykehus forrige uke pga hjerteinfarkt. Ble syk for 3 uker siden og fikk ikke plass på riksen før 8. august. Nå er det bare noen timer siden han var ferdig operert på Feiringklinikken. Hans andre hjerteoperasjon. Byttet årer i 81 også pga angina. Så måtte han ta ny operasjon nå! Nå er jeg kjempeglad for at det første kritiske steget er over og krysser fingrene for at tiden fremover går bra uten tilbakeslag. Legene er utrolig dyktige i dag, heldigvis. Vet hvor tungt du har det. Pappa har stått på "kritisk" liste i 3 uker nå og det har vært tunge stunder. Klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Huff da:o( Skjønner godt du er redd.. Men, nå er han i de beste hender. Det samme skjedde pappan til venninnen min for mange år siden.. Han ble operert samme da, blokket ut noen blodårer og har aldri hatt noen problemer siden. Sender deg de beste tanker. God klem fra meg
Butterfly_Flip Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. juli 2007 Han er en sånn tulling som ikke går til lege før det er helt nødvendig. Han hadde ikke tenkt å gå til lege i det hele tatt han. Det var jo ikke så vondt sa han. Han mente han var bedre i dag en han var i går. Derfor syntes han det var helt unødvendig. Jeg måtte grine meg til å få han med meg på legevakten. Han hadde vært å handla og alt han i dag... Dusten... Så jeg tror han ble rimlig forbauset over at styret rundt han....
Trulte76 Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 det der hørtesut som min far Må sprake han til legen om det er noe.. gikk hele dagen med brystsmerter han på jobb.. Men må kvelden da fikk han det skikkelig..greide knapt å gå..kaldsvettet og hadde skikkelig vondt..så han ble hentet med sykebil hjemme.. utrolig nok så var jeg hjemme på besøk akkurat da..for jeg bor 3,5 time kjøring fra mine foreldre..
Nit@™ Skrevet 25. juli 2007 #13 Skrevet 25. juli 2007 Blokka de årene eller måtte han ha full bypass? Pappa har tatt bypass og byttet 3 eller 4 årer. Kona hans har ikke fått snakket med legen enda, han var jo ikke ferdig før nå i kveld.
Butterfly_Flip Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 25. juli 2007 Tror bare de blokka ut. Jeg har vært så ør i dag at jeg ha egentlig ikke fått med meg hva de legene har sagt til meg.. Men jeg for sto det slik at det ikke var helt tett å at du sugte ut det som var der og lagte kø i blodbanen om du skjønner meg...
Northernlights Skrevet 25. juli 2007 #15 Skrevet 25. juli 2007 Pappa fikk hjerteinfarkt for to år siden, og det går helt fint med han nå =) De opererte inn stent. Han sluttet å røyke på dagen, da legen sa at om han ikke gjorde det,så ble det neste anfallet dødelig. Får man hjelp fort, så går det som regel bra! God bedring til faren din =)
Nit@™ Skrevet 25. juli 2007 #16 Skrevet 25. juli 2007 Da var han jo heldig tross alt, og sjansene for komplikasjoner er jo mye mindre. Pappa`n til ei venninne av meg blokka, og han var på jobb etter 2 uker! Han var også en slik "stabeis" ) Pappa hadde full bypass i ettermiddag/kveld. Da åpner de jo hele brystkassa og stopper hjertet. Ligger med hjerte/lungemaskin som holder kroppen i gang. Vet ikke så mye enda, men operasjonen tok ca 4-5 timer. Har snakket med stemoren min nå i kveld, men hun er ganske uttafor selv stakkars.
Butterfly_Flip Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 25. juli 2007 Takk for all støtte dere.. Jeg er så trett. Legger meg nå, og tror og håper jeg får sove godt i natt... Skal få gubben til å stå opp med lillegutt i morgen tidlig... Natta jenter.. dere er knall...
Butterfly_Flip Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tenker på deg/dere Nita@.. masse klemmer til deg...
Nit@™ Skrevet 25. juli 2007 #19 Skrevet 25. juli 2007 God natt og sov godt. Skal krysse fingrene for både din og min pappa! Du får nok mere beskjed i morgen om hva som skjer fremover. Og går alt greit får du en mye "sprekere" pappa etterpå. Og gå slik stjeler mye energi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå