Gå til innhold

Noen som bruker babysafe og Babysense?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Til dere som brukte/bruker en eller begge delene.

Hvor gammelt var barnet deres når dere sluttet?Eller hvor gammelt er barnet ditt nå om du fortsatt bruker det?

 

Lurer liksom på om når jeg skal slutte å bruke dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte babysafe. Har nettopp sluttet, hatt det siden hun var ca.7mnd- Hun er nå 14mnd.

Skrevet

Hei.HI her. Tulla mi er 12 mnd og 19 dager, så da venter jeg litt. Var det vanskelig å slutte? Har prøvd å legge henne på dagen uten og hun finner ikke roen. Har du noen råd?

Skrevet

Vesla bruker babysafe fremdeles, 14,5mnd gammel. Har brukt siden hun var ca. 8mnd, og kommer til å fortsette inntil hun finner roen alene om nettene. Har prøvd noen uker uten i sommer, noe som resulterte i at vi måtte stå opp mellom 0530 og 0600!!

Med en gang vi kom hjem, og inn i safen igjen, sov hun til 8-830:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...