Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Hei. Til dere som brukte/bruker en eller begge delene. Hvor gammelt var barnet deres når dere sluttet?Eller hvor gammelt er barnet ditt nå om du fortsatt bruker det? Lurer liksom på om når jeg skal slutte å bruke dette...
Mammaen til E.S. Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Vi brukte babysafe. Har nettopp sluttet, hatt det siden hun var ca.7mnd- Hun er nå 14mnd.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hei.HI her. Tulla mi er 12 mnd og 19 dager, så da venter jeg litt. Var det vanskelig å slutte? Har prøvd å legge henne på dagen uten og hun finner ikke roen. Har du noen råd?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Vesla bruker babysafe fremdeles, 14,5mnd gammel. Har brukt siden hun var ca. 8mnd, og kommer til å fortsette inntil hun finner roen alene om nettene. Har prøvd noen uker uten i sommer, noe som resulterte i at vi måtte stå opp mellom 0530 og 0600!! Med en gang vi kom hjem, og inn i safen igjen, sov hun til 8-830:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå