Gå til innhold

gramatikkpolitiet

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

(om det skrives sånn)

kan du være så snill og ikke rette på alt jeg skriver her inne på krangle??

jeg har dystleksi og blir irritert. det er jo selvsakt ikke din skyld at jeg er hårsår, men det vil du være snill og ikke rette meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du være så snill og ikke rette på alt jeg skriver her inne på krangle?!!!

jeg har dystleksi og blir irritert. det er jo selvsakt ikke din skyld at jeg er hårsår, men det vil du være snill og ikke rette meg !!!!!!!!!!!

Slik

mortilgunnar! Ikke still det som et sp.mål, men et KRAV!! ;))

Skrevet

takk :)

Skrevet

Jeg har skrevet en egen tråd til grammatikkpolitiet, men han/hun gadd ikke svare..

Skrevet

kansje hun/han ikke fant noen skrive feil i innlegget ditt :P kansje det er alt hun/han har og komme med?

Skrevet

Gramatikkpolitiet har, i motsetning til oss mammaer, ikke noe annet å gjøre enn å sitte her og rette på det alle andre skriver, så kanskje vi bare må bære over med henne??

Jeg bare håper at hun/han ikke får et barn selv som har dysleksi. Tenk på det stakkars barnet som ikke får gleden av å skrive fordi mamma/pappa alltid skal komme med den fæle, røde pennen?!

Ikke lett å være tulling, heller, vet dere!!

Skrevet

Jeg kan også irritere meg litt over folk med dårlig rettskrivning her inne. Men herregud, har da andre ting å bekymre meg over, og om folk har dysleksi el kan jo ikke jeg vite.

Så lenge man skjønner hva folk skriver, så ser jeg ikke problemet! Og skriver selv en del feil, da det kan gå litt fort på tastaturet...

Det som irriterer meg er folk som skriver lange, tettskrevne innlegg uten et eneste opphold! Tungt å lese...

Skrevet

Jeg anser meg som en smule skrivepoliti, men tror ikke jeg har rettet på deg?

Vet at du har dysleksi, så dine skrivefeil ser jeg fort forbi. Pluss at innleggene dine som regel er interessante, så skrivefeil blir stilt i skyggen for hva du formidler.

Men innlegg som åpenbart ikke er preget av dyslektisk skriving, men generell dårlig rettskriving pga giddaløshet og med dønn uinteressant innhold, som ofte består av å rakke ned på folk, kommer jeg nok til bemerke videre. Som regel er det utslag av at det ikke er noe annet givende å bemerke..

Skrevet

syns du mine innlegg ofte et intressante? så kos :-) nå bli jeg glad..hihi :-)

det gjør meg ikke noe at folk sier i fra, man gramatikkpolitiet tok litt vel av i en tråd her. det ble litt slitsomt.

tror ikke du har rettet meg noen gang. ikke som jeg husker ihvertfall :-)

er det altid så dødt her inne på sommeren? håper det blir litt mere og diskutere snart :-)

Skrevet

Jo, jeg syns du har mye fornuftig å komme med. :-)

Tror ikke det vanligvis pleier å være så dødt som det har vært nå..

Håper det tar seg opp når folk er tilbake fra ferie.

Jeg fikk ikke med meg tråden hvor skrivepolitiet hadde tatt av. Kansje like greit...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...