Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 mndr bare griner med puppen! Gir han et mme måltid pr dag, helst på kvelden da han er sååå stor og krever mer enn jeg har!

Ammestunden som jeg trodde skulle bli så mye kos er bare stress og føler ikke at jeg får noe nær kontakt med han da i det hele tatt! Jeg tørr nesten ikke amme blandt folk for jeg syntes det er pinlig at han griner med puppen i munnen! Når jeg gir han flaske på kvelden har vi øyekontakt i 20 min og det er sånn jeg innbiller meg det er å amme med masse melk så babyen blir fornøyd. Det virker som om det ikke er nok "trykk" i melken. han vil ha alt,helst med en gang!

Drikker ammete og pumpet mye før,men pumpingen har sklidd litt ut da det tar så mye tid og er vanskelig å pumpe med baby på armen. er mye alene da pappaen tjener pengene våre:)

Jeg vil så gjerne amme, men nå er jeg redd jeg ikke klarer å amme til han er 4 mnd engang!!!

Trips, råd, erfaringer?

Anonym ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der!

Kjenner meg igjen, og føler med deg. Har du prøvd den nesesprayen som skal hjelpe til å "drive" ut melken/åpne kanalen? Den hjalp meg helt utrolig mye, det og pumping. I dag er det ingen problemer lenger.

Skrevet

hm...hva er det? Hvor får jeg kjøpt det? pris?

Det er så gale at jeg nesten ikke går noen steder lengre....Jeg vil så gjerne fulllamme til han er 6mnd!!!!

HI

Skrevet

Hi igjen her....kan man bruke nesesprey når man ammer, er det ikke slik at man ikke kan det når man er gravid?

føler at det ikke kommer nok ut av puppen på et "drag" hvis dere skjønner hva jeg mener....eller, ikke nok til han hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...