Gå til innhold

noen som vil

Anbefalte innlegg

Skrevet

adoptere en pent brukt veldig fruktbar ektemann. med dårlig økonomi og lite penger. du ser han aldri alikevell, så det gjør ikke så mye å ha han der. han er stort sett på jobb. han kan utrolignok ta ut bosset, og en skjelden gang ta ut av maskinen.

det d forplikter deg til er å lage middag til han, handle inn maten som behøves uten bil. høre på alle tåplige foretningsideer, være gravid hele livet ( han vill helst ha 10 barn godt og vell) og helst være hjemme med barna.

du kan ikke prate med han om noe, for når han kommer hjem om kvelden ( etter ungene er i seng) er han så sliten at han bare klarer å gafle i seg litt mat og sitte foran dataen ( eller fære ned til en kompis)

han klarer ikke å være alene med mer enn et barn om gangen ( venter forøvrig nr 3 her ) og klarer ikke å være hjemme med familien sin mer enn en hel dag av gangen.

du får erfaring med å kjøre en haug med gamle biler som han tar med seg hjem. og så går di i stykker

rot og skrot og ting som du egentlig ikke trenger ( som han ikke trenger heller, men som han ikke gidder å kaste ) får du selvfølgelig med på kjøpet. du må kansje klare å improvisere middag til ungene uten noe særlig ingredienser over kortere ( eller lengre ) perioder ( hjelper veldig viss du selv er små spist, eller klarr å bare sspise brød )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tar'n=)

hehe...

Skrevet

Hehe:)

Må le litt, men jeg hadde nok ikke tatt han om du hadde kastan etter meg,hehe:)

Skrevet

verse god storken og tpop eg kan kase veldig hardt altså, og langt, og du kan få han nesten helt gratis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...