Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle mann!!

Jeg tror jeg sitter med rier, føler meg jo totalt blåst på området. Har jo ikke gjort dette før=/

var på sykehuset idag for en ctg sjekk og ultralyd. Alt så bra ut=)

Men fra ca 13 idag har jeg hatt regelmessige kynnere(?), det strammer seg til hvert 15-30 min og de varer ca 40 sek. Kommer samtidig smerter i rygg, men fult akseptable smerter!

HÅPER det betyr at noe er igang.

Kom litt slim med blo i morgen, så har det vært som smeltet sjokolade (sorry detaljene!) Og nå i kveld kom det MASSE slim med blod i!

Spent ja!

Håper jeg får sove, gjør jo så vondt å ligge, men kanskje man kan ta en paracet for å sove littegrann!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ansolutt ut som om noe er på gang, ja:o) Spennede:o) Lykke til!

Skrevet

Høres ut som det er noe på gang her ja, så spennende! Prøv å legge deg og hvile litt før det setter i gang for fullt, ellers kan det bli en lang natt.. Ønsker deg masse lykke til og håper du får holde bebisen din i armene snart :-)

Skrevet

Hei!

det høres som om noe skulle være på gang. Skulle du bli bekymret, så kan du ringe fødeavdelingen for råd.

Noen fødeavdelinger/jordmødre anbefaler to paracet og legge seg litt, men dette er invidiuelt. Så du kan jo ringe dem og få råd.

Skrevet

Legg deg på siden med varmeflaske på magen og ryggen. Det hjalp ihvertfall for meg sist.

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...