fallen Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Hei alle mann!! Jeg tror jeg sitter med rier, føler meg jo totalt blåst på området. Har jo ikke gjort dette før=/ var på sykehuset idag for en ctg sjekk og ultralyd. Alt så bra ut=) Men fra ca 13 idag har jeg hatt regelmessige kynnere(?), det strammer seg til hvert 15-30 min og de varer ca 40 sek. Kommer samtidig smerter i rygg, men fult akseptable smerter! HÅPER det betyr at noe er igang. Kom litt slim med blo i morgen, så har det vært som smeltet sjokolade (sorry detaljene!) Og nå i kveld kom det MASSE slim med blod i! Spent ja! Håper jeg får sove, gjør jo så vondt å ligge, men kanskje man kan ta en paracet for å sove littegrann!?
*RutIetutt* Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Høres jo ansolutt ut som om noe er på gang, ja:o) Spennede:o) Lykke til!
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Høres ut som det er noe på gang her ja, så spennende! Prøv å legge deg og hvile litt før det setter i gang for fullt, ellers kan det bli en lang natt.. Ønsker deg masse lykke til og håper du får holde bebisen din i armene snart :-)
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Hei! det høres som om noe skulle være på gang. Skulle du bli bekymret, så kan du ringe fødeavdelingen for råd. Noen fødeavdelinger/jordmødre anbefaler to paracet og legge seg litt, men dette er invidiuelt. Så du kan jo ringe dem og få råd.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Legg deg på siden med varmeflaske på magen og ryggen. Det hjalp ihvertfall for meg sist. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå