browneye Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Kan jordmor skrive ut sykemelding? Min fastlege er ute i ferie og jeg sliter med en ekstrem vond rygg....
Trønderjente82 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Nei jordmor kan ikke skrive ut sykemelding dessverre.
kariuss Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 nei, men du har ikke noe vovalt iinærheten da? der tara de jo inn alt av ikke faste pasienter, og er åpent lengere enn vanlige legekontorer.. kan bare stikke innom et sånt kontor...god bedring i ryggen! ikke noe deilig å ha vondt i ryggen så syns du skal sykemelde deg..
browneye Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 Nei, har ikke det...bor på sørlandet jeg...rett med Kr.Sand. Må evnt ta kontakt med legevakten! Jeg er allerede sykemeldt pga smerter og en infeksjon som legene ikke finne ut hva er! Er enig med deg der...smerter er ikke noe gøy...skulle gjerne ha vært i arbeid i stedet for Ps. takk for infoen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå