Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jordmor skrive ut sykemelding? Min fastlege er ute i ferie og jeg sliter med en ekstrem vond rygg....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jordmor kan ikke skrive ut sykemelding dessverre.

Skrevet

nei, men du har ikke noe vovalt iinærheten da? der tara de jo inn alt av ikke faste pasienter, og er åpent lengere enn vanlige legekontorer.. kan bare stikke innom et sånt kontor...god bedring i ryggen! ikke noe deilig å ha vondt i ryggen så syns du skal sykemelde deg..

Skrevet

Nei, har ikke det...bor på sørlandet jeg...rett med Kr.Sand. Må evnt ta kontakt med legevakten! Jeg er allerede sykemeldt pga smerter og en infeksjon som legene ikke finne ut hva er!

Er enig med deg der...smerter er ikke noe gøy...skulle gjerne ha vært i arbeid i stedet for :)

 

Ps. takk for infoen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...