Charla Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Har noen begynt å kjenne symptomer denne mnd?? Jeg har hatt urolig mage i 2 dager nå, helt uvanlig...ikke sånn vanlig mageknip, mer som murringer.....og litt smerter i ryggen (som man ofte får før mensen), var drittrøtt på ettermiddagen i dag selvom jeg har hatt fri idag og sov til 10 og har litt ømme pupper....noe jeg ikke kan huske sist jeg hadde..... Går jo an å håpe at Pergoen gjør jobben!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Hei igjen, Dvs. avt du hadde EL (ca) .. 16-19 juli ?! Da har du jo faktisk noen symptomer på graviditet! Kan du ikke ta en test da?? Oi.. spent jeg nå :=)
Charla Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2007 Jepp, ja jeg vet.....huff......men tør ikke teste....har hatt så sinnsykt mange skuffelser.........men tenkte jeg kunne kjøpe test på vei til jobb idag........ser for meg at hvis jeg kjøper testen vil mensen komme med en gang, men da vet jeg ihvertfall! har prøvd i over 3 år, så om jeg skulle være gravid ville det nesten være for godt til å være sant......you know??
TussiLussi Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Hehe.. du skriver det samme som jeg tenkte her. Har prøvd i 15 pp og hadde et ørlit håp i dag tidlig - men nå - 1 time etter at jeg stakk ned og skaffet en test til i morgen - kjenner jeg menssmertene..... * oppmuntrings-klem*
Charla Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2007 haha....ja, jeg svarte nettopp på ditt innlegg også! er det mulig??? HAHAHA......huff...jamen kjekt å kunne få litt oppmuntring her inne fra folk i samme båt!!
TussiLussi Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Nå nærmer menssmertene seg mer luftsmerter...... + at jeg har sure oppstøt... Vel, testen skal med hjem fra jobb i dag - og så satser jeg alt på å kunne teste i morra. Skulle du også?
Charla Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. juli 2007 ehm......vet ikke.......jeg har jo ikke IKM før mandag og idag forsvant alle symptomene, så nå vet jeg ikke om jeg orker å teste før jeg er gått over IKM. hold meg oppdatert etter testingen i morgen da, og LYKKE TIL!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå