Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg vet ikke om du fikk med deg det siste innlegget jeg skrev om vogna. Men jeg ringte i hvertfal butikken i dag. Hun syns det var veldig rart. Hun sa at man skulle ikke trenge å klemme kalesja litt sammen for å få den nedi. Hun sa også at det var bare den som fulgte med. Jeg sa jeg skulle prøve en gang til med sportsvogna. Men det var det samme.. Det blir jo helt rart med kalesja på når ryggen på vogna er helt oppe..=/ Men det ser greit ut når ryggen er helt flat. Den blir forresten heller ikke helt tett når ryggen rettes helt opp.. Hu sa i hvertfall at jeg kunne ta en tur innom.. Så får gjøre det, se hvordan den skal være.. =)
mamma til to skjønne Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Hm,nå skjønner jeg mindre og mindre... På min vogn ser det forholdsvis greit ut så lenge ryggen er oppe! Når jeg legger ned ryggen derimot... Da blir det glipper alle veier,og kalesjen ser alt for liten ut. Var innom Babyshop en dag og skulle kjøpe noe,spurte om de hadde noen peiling. Men de fikk det heller ikke til. Hvor er det de selger disse vognene da? Kjøpte min brukt,de jeg kjøpte den av sa den var kjøpt på Fru Lyng,men de selger jo ikke Basson vogner jo...? Hm. Har du forresten hatt trøbbel med bremsene? Mine er helt tragiske,måtte feste dem med ståltråd for at de i det hele tatt skulle fungere. Hurra for Basson sier jeg bare............ Håper du holder meg oppdatert! )
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Vi kjøpte vår ny i desebmer 2006. Har hørt mye bra om den vogna, og liker den veldig godt=) Har ikke hatt noe problem med bremsene. Den begynte å knirke fort, men det forsvant med en gang jeg tok på litt matolje, og har ikke hørt noe knirking siden.. Men det er det eneste "negative". Vi bruker ikke sportsdelen enda, men måtte bare prøve den.. Men ble jo ikke klok.. Hvordan modell har du? Har kjøpt vår på en butikk som heter sanus (i tønsberg). Vet ikke om andre som selger basson egentlig.. Tenkte jeg skulle få tatt meg en tur, kanskje i morgen eller fredag. Selvfølgelig skal jeg holde deg oppdatert! Irriterende med sånne ting.. At ting ikke er som man tror (forventer), så tar man det frem å blir totalt skuffa..=(
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Fru Lyng selger Basson vogner:) Har gjort det de siste 4-5 årene:) Venninnen min kjøpte der til jenta si som nå er 4 år gammel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå