Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok eggløsningstest 16. juli. I går begynte jeg å føle meg litt kvalm og det har vedvart i dag. I tillegg har jeg i dag hatt antydning til blod på tørket når jeg har vært på do, svakt, svakt rosa, og jeg tenker (håper) at det kan være implantasjonsspor...........

 

Noen av dere som allerede er gravide som fikk symptomer så tidlig eller er dette bare innbilning fra min side tror dere?

 

3 mnd vi prøver.........

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg fikk i alle fall symptomer med spira med engang, så alt er mulig!:-)

Skrevet

Takk for svar............ kommer til å bli skikkelig vanskelig å vente noen dager til før jeg tester, men VET at det er for tidlig å gjøre det ennå.........

Skrevet

med nr 4 ble jeg gravid rundt 29 aug,tok test 8 sept fordi jeg VISSTE jeg måtte være gravid,men negativ. uka etter kraftig positiv. så JA,du kan få symtomer tidlig :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...