J@h@ Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Tok eggløsningstest 16. juli. I går begynte jeg å føle meg litt kvalm og det har vedvart i dag. I tillegg har jeg i dag hatt antydning til blod på tørket når jeg har vært på do, svakt, svakt rosa, og jeg tenker (håper) at det kan være implantasjonsspor........... Noen av dere som allerede er gravide som fikk symptomer så tidlig eller er dette bare innbilning fra min side tror dere? 3 mnd vi prøver.........
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg fikk i alle fall symptomer med spira med engang, så alt er mulig!:-)
J@h@ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Takk for svar............ kommer til å bli skikkelig vanskelig å vente noen dager til før jeg tester, men VET at det er for tidlig å gjøre det ennå.........
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 med nr 4 ble jeg gravid rundt 29 aug,tok test 8 sept fordi jeg VISSTE jeg måtte være gravid,men negativ. uka etter kraftig positiv. så JA,du kan få symtomer tidlig ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå