Meg og bøllegutta!! Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Kom hjem fra båttur istad og skulle ta meg et glass farris.Åpnet kjøleskapet og dermed raser det ut en ølflaske fra toppen av kjøleskapet som faller rett ned på stor tåa mi........... Det var og er helt grusomt vondt...... Taå er nå lilla der den traff, tjukk, hoven, stiv og rar....Har måttet ta paracet og fortsatt dunker det...... Og jeg som løper og løper om dagen for å være med i konkurranse ; ((( Klarer jo ikke å belaste foten riktig heller.Går helt skeivt og får jo vondt i ankelen også ; (( Buhu......... nå syns jeg synd på meg selv!!!
Monajenten Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Ååååhhh det hørtes ikke noe godt ut nei:-( Sender deg en STOR trøsteklem og godbedringklem! Håper det går fort over.
Trulte76 Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Uff vet hvor vondt det er..da jeg var lita så var jeg med faren min ned i frysern for å hente kalkun..var hull i posen den lå i og ramla ut og så på nest lille tåa mi..brestet den..og gikk vel på helen ei god stund etterpå.. Så JA det er fryktelig vondt.. God Bedring!!
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Au au au au så vondt Jeg fikk en sånn tung oljeovn over foten nå i våres, datt mitt oppå vristen, da løp min kjære i fryseren og hentet bacon, så la jeg det i et vått håndkle og satt med det til baconet hadde tint hehe, det hjalp faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå