Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i dag og alt sto bra til med den lille, som forøvrig er større enn hva storebroren var på samma tid...

Vi så klart og tydelig hvilket kjønn det er... og det er en liten GUTT =)

Ble litt skuffa i det samma jeg så tissetassen på skjærmen siden ei jente er svært så etterlengtet i familien (alle 6 barna i familien er gutter og nå kommer nr 7), men skuffelsen varte bare i et ørlite sekund, nå er jeg veldig klar for en liten gutt...ventetiden blir nok lang =) Ny termin er forøvrig 23 desember!!

Fikk 2 kjempefine bilder av lillebror som selvfølgelig viste seg fra sin beste side under hele UL-undersøkelsen. Kjempefornøyd med undersøkelsen som faktisk varte i hele 40min, og jordmora var kjempegrei =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Virkelig herlig disse UL-opplevelsene altså. Jeg venter også en gutt, og han var kjempe aktiv på UL. Var inne i over 1 time vi, stakkars jordmor brukte endel tid på å få tatt mål av krabaten som bare veivet rundt omkring i bassenget sitt:o) Første gang vi opplever det, så det var rimelig stort ja!! Litt av en julegave på dere i år da forresten!!:o)

Skrevet

Gratulere med gutt!!

Jeg har det omvendt av deg....bare jenter i familien så de håper på gutt.

For min del er det likegyldig fordi jeg har slitt for å bli gravid(og det vet de at vi har tatt ivf) og dette er min første så jeg blir faktisk noe irritert over sånne utsagn i fam.Det viktisgte er at det er friskt. begge kjønn er velkommen:o)

Skrevet

Jeg var på ul i går også:) Det var helt fantastisk. Vi venter også en gutt:) Han er virkelig en aktiv krabat.. hehe.. han lå ikke stille ett sekund. Det var så gøy å se han ta sats med bena og sparke, og jeg kjente det tydelig...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...