Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg kal ha en powerpointpresentasjon med bilder ,tekst og musikk til bruden. Noen som har tips til en/to sanger jeg kan spille til? Helst rolig låter, evt. en vennelåt eller romantisk...
dritgrei hei hei! Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 "The smile om your face let me know that you're near me" la la la la la la hva heter den igjen da??? fin sang i alle fall... Roanan Keating er det ikke det han heter? Eller " you've got a friend" av Carol King, en veldig veldig fin sang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå