Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 eller en Odenwalder pose til en nyfødt baby i Januar? Regner med at det er rimelig kaldt da..? Har termin 7 januar
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Odenwalder :-) Fantastisk pose, har brukte den til begge mine vinter-unger :-)
silhah og emilie Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 jeg fikk i november og kjøpte en voksi pose..veeldig fornøyd:)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 odenwalder, helt klart! mye lettere å bare dra ned en glidlås, og den posen er like så varm som voksi
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 eller holder det med vognposen til emmaljunga? den følger nemlig med vogna vi skal kjøpe..en smart duo combi
mammantil2+1 Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har begge deler og er godt fornøyd med begge. Egentlig er det litt avhengig av hvilken vogn du skal bruke. Voksiposen er ganske stor, mens Odenwalder er mye smalere.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Noen nettside med de posene på??? Jeg må vel kjøpe en sånn jeg og til gullet:)))
mammantil2+1 Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Jeg ser nå at det er en Emmaljunga vogn:-) Skulle tro voksiposen passer fint i den:-) Hvor i landet bor du da?
lille je Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Jeg hadde voksipose. Min sønn var 3 mnd i Januar og da var det sviiiinkaldt her. Lillegutt var varm og god:). Har en Emmaljungavogn som ikke er ulik den du skal ha, og det var god plass til voksien der.
hit og dit Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 Me har fått ein saueskinspose av svigermor. Den kan tas fra kvarandre til to deler, og no om sommaren vert dei brukt til underlag i vogga, senga og vogna. Til vinteren hektes dei saman igjen til ein pose som skal brukast i vogna. Posen er såpass stor at den kan brukast både i bagvogn (simo) og i sportsvogn. Den har ein slags festeanretning som gjer at den ikkje sklir ned i sportsvogna. Om denne er bedre eller dårligare enn andre veit eg ikkje, men til no er eg veldig fornøyd med å ha ein pose som kan brukast til fleire ting. Eg er ganske sikker på at den er varm nok til vinteren og.
celodi Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 jeg brukte voksi til begge mine..Stor fornøyd!!! Jeg er veeldig glad i å dra på byturer,og inn og ut av butikker /kjøpesenter var det supert med voksi..Trengte ikke ha mye klær på under og åpna posen helt inne på butikken så ungen ikke svetta..Så var det bare og snøre når vi gikk ut..Enkelt og greit og gullene sov så godt=)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #13 Skrevet 25. juli 2007 Hadde "vanlig" Voksi da gullet var lita, og kjøpte Voksi Aktiv 0-6 for omtrent et år siden. Vanvittig godt fornøyd med voksiposene - de er kjempegode! Behagelig med Voksi Aktiv, da, for der er det spenner i stedet for knyting. Lettvint. Bruker Voksien i en Carena-vogn nå, og det går veldig fint, plassmessig og ellers. :-) Odenwalder har jeg ingen erfaring med.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. juli 2007 #14 Skrevet 25. juli 2007 Har hatt voksi til begge mine, er kjempefornøyd. Kjempegreit å kunne brette den ut å bruke som leketeppe/stellematte når man er på besøk ol. og som noen sier over her, brette opp inne på kjøpesentre. Og knyte godt igjen på iiskalde dager.
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 #15 Skrevet 25. juli 2007 har kun hatt voksi jeg. ville ikke bytta ut den for alt i verden!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå