oftebustat Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Mannen min og jeg diskuterte noen greier idag, og så ble jeg kjempesinna og begynte å grine.. Han ble hel satt ut av at jeg begynte å grine, og jeg sa at enten er jeg premenstruell eller så er jeg gravid. Var virkelig hormonell forrige gang jeg var gravid.Tok ut spiralen forrige tirsdag, går det an at jeg er gravid allerede???
Trulte76 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 joda går fint an å bli gravid allerede..for hormonspirralen har samme hormon som minipilleog da har du eggløsning når du bruker den.. så kan godt hende du har blitt gravid
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Ville vel neppe merket det allerede..? Skal ikke si det 100% sikkert altså, men jeg syns det hørtes litt rart ut. Kan vel være i litt hormonell ulage etter å ha tatt ut spiralen?
oftebustat Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 Hormonspiral. Er vel bare ønsketenkning, har bare lyst å bli gravid og bli ferdig med det Ble gravid på første forsøk sist, så håper at det skal gå like kjapt nå, he he.
ketosina Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 etter hormonspiral på meg sist tok det litt over et år. men det var jo første barnet da. men turte ikke velge hormonspiral etter jenta mi, for var redd det skulle ta et år neste gang også...
oftebustat Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2007 Jeg kommer ikke til å ha hormonspiral mer, for sexlysten ble helt borte. Mannen min er veeeeldig glad foat at den er ute
ketosina Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 ja den er jeg enig i. den forsvant på meg og. jeg kan ikke ha noenting jeg... utrolig kjedelig. i tillegg gikk jeg opp 15 kg på 9 mnd av den...
Trulte76 Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 etter hormnspiralen med meg..såhoppet vi av første mnd..var vel egentlig ment å hoppe av andre mnd også (for å unngå et desemberbarn hehe) Men det gjorde så klart ikke han da..så gravid ble jeg..og et desemberbarn fikke jeg Men veldig glad er jeg for jeg fikk prinsessa mi i julegave
Trulte76 Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 sliter du også medå finne prevensjon som funker? Jeg har prøvd det meste og bivirkninger av ALT!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå