Gå til innhold

Middag til 6 mnd gammel gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å gi gutten min 4.månders grøt fra Nestle til frokost å kvelds. Til middag har han han bare fått fruktmos 4.mnd fra Nestle, men jeg har lyst til å begynne med sånn middags glass. Noen som har tips til en litt god en? Han hater grønnsaks pureen til nestle å kaster opp når jeg prøver å gi det? Hva skal jeg prøve da? En med kjøtt i? Tips? Kan sikkert begynnne med 6.mnd mat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er med 6 mnd glass,er jo at det er mere smak i dem,så hvis gutten din liker smaker,så tror ikke jeg at det tar skade om han få 6 mnd glass nå. Gav gullgutten min 6 mnd glass da han var 5 mnd og gav han 8 mnd da han var 7 mnd og dette sa hs at var helt ok.

Skrevet

oki, men d virker bare som han liker søte smaker, frukt å sånn. Hvordan få han til å spise middags mat? Hvilken middag er lettest å like?

Skrevet

Min likte velidg godt kalkunmiddag og spagettien,men det kommer vel litt ann på ungen.

Skrevet

Gutten min elsker frukt og grøt, men ikke disse middagsglassen. Han brekker seg. Men kokt potet som er most med stavmikser, det liker han. liker ikke den sterke smaken. Skal snart begynne i tilsette flere ingredienser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...