Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 ..oppi der. Fått sopp da vel?? Hva skal jeg gjøre da? Canesten? Eller er det noe annet som hjelper? Synes det er flaut å kjøpe det på apoteket jeg da, men er selvf. naturlig..
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 canesten.- både vaginalpiller og krem. kremen funker ikke der inni... ikke bruk innføringshylsteret på stikkpillen, bruk fingrene isteden. lykke til =)
bell3, fikk gutt Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Det er sikkert sopp ja. He vore plaga med det i alle graviditetane mine... Urgh, men ta det før det bli værre, for da e det ikkje sikkert det hjelpe men canesten. Ej va litt for sta første gongen.... Og flau....
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Sørg for at typen bruker kremen også, ellers har du det gående igjem og igjen .
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 ååå, her om dagen satt jeg med en liste over ting man kunne "få" i svangerskapet, var så positiv og fornøyd når jeg fortalte mannen min de tingene jeg IKKE hadde fått, som mange får, deriblant huket jeg av SOPP... Gledet meg visst litt for tidlig der gitt. Har 4 uker til termin, så da rekker jeg vel å få hemorider og åreknuter også da vel?? Ha HAAA. HI
bell3, fikk gutt Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 He he he he, ja det er mye som kan skje på 4 uker..... Men vi får vel satse på at det holder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå