Gå til innhold

usikker på kjønnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ul i går og da jeg spurte om hun kunne se hva det ble, svarte hun: Tror det er ei lita jente! men det jeg lurer på er: sier alle jordmødre tror eller er hun svært usikker da? jeg så forøvrig ingen teng til jente!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på UL i dag og da sa vi ifra før undersøkelsen at om jordmora så helt klart og tydelig kjønnet så ville vi vite hva det var, men om hun var usikker så ville vi ikke høre noe om det.... Da undersøkelsen var nesten ferdig tok hun en kikk der nede og vi så alle sammen klart og tydelig en liten tutt før jordmora sa "dette er nok en gutt" =)

Skrevet

de sa det samme til meg, sannsynligvis ei jenta, var noen uker senere på privat UL sa sa han 110% jente;) hadde rett jm første gang da. .

Skrevet

problemet med å se kjønn på den ordinære ul'en, er at kjønnsleppene til jentene er ofte litt hovnet opp, og kan forveksles med en liten tut!!

så sier jm at hun tror, er hun bare litt sikker! ikke 100% altså!

jeg fikk beskjed om at det kan kansje være en gutt, men at jeg ikke måtte løpe avgårde å bare kjøpe blått!

Skrevet

Jordmoren trudde jeg ventet jente, men var var veldig usikker. Tørr ikke stole på det, så her blir det lite innkjøp før fødselen. Kun de mest nødvendige tingenen som har farge som jeg kan bruke til begge kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...