Gå til innhold

I hvilken uke kjente dere liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer inn til dere i morgen, livmoren har kommet opp fra skambenet. Vet dette høres litt søkt ut,men synetes jeg kjente noe akkurat som lett blafring. Er dette bare luft? Jeg tror det var noe annet jeg da. Spent på når dere kjente noe første gang:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 16 kjente jeg første gang, men hvis du er flergangs så kan du jo kjenne det tidligere også...eller uansett for den saks skyld, vi er jo forskjellige. Artig er det!

Skrevet

heisann:-)

jeg kjende liv fra uke 15...men sist gang kjende jeg det ikke før i uke 19/20...

så det er forskjellig:-)

Skrevet

er førstegangs og kjente ikke liv før i uke 21, tror det er veldig individuelt, men når det skjer er du ikke i tvil hvertfall:o)

Skrevet

Den litt rare forsiktige blafringen. Er det bare luft?

Skrevet

Jeg kjente det med siste mann mellom 13 og 14 uker. Men det var jo nr 3 og jeg visste hva jeg skulle kjenne etter. Nå er jeg 10+6 og er spent på om jeg kjenner det like tidlig denne gangen, er 6 år siden sist. Er bare på besøk her inne, kommer over om 1 uke :-D

Jeg tror nok at du kjenner forskjell på om det er luft eller små spark.

Det kjennes spesielt ut, en opplevelse

Skrevet

Første gang var 18+1 dagen etter ultralyd=)

Skrevet

Jeg er førstegangs gravid og jeg kjente liv sånn ca rundt uke 17-18. Skjønte ikke helt med en gang om det var liv eller hva det var hehe. De første bevegelsene kan kjennes litt rare ut hehe, som for eks bobling. Etter at vi var på ultralyd i uke 18 har jeg kjent liv hver dag:) Er nå 23 uker på vei:)

Skrevet

Jeg synes jeg har kjent bobling i litt over en uke spesielt hvis jeg sitter fremoverbød eller ligger i fosterstilling når jeg skal sove. Hadde ikke denne boblingen før jeg ble gravid, men mener at jeg kjente litt sånt før jeg ble sikker på at det var jenta mi som rørte på seg i min forrige graviditet. I går og i dag har jeg kjent noen små dult. Ser for meg at den lille spira på 4,6 cm tar sats og hopper.... Det kan jo ikke være spark i alle fall, for beina er sikkert ikke tykkere enn fyrstikker. Uansett kjenner jeg noe der nede som jeg ikke har gjort før i graviditeten, men blir jo i tvil siden jeg bare er 12 fullgåtte uker i dag...

Skrevet

Hei Tarante.

Vi har samme termin vi. Leste på mun side at man allerede nå kan kjenne litt i magen. Tror det er bebissen min jeg da.

Gratulerer til oss:)

Skrevet

Jeg også håper og tror at det er babyen jeg kjenner...

Skrevet

Forrige svangerskap kjente jeg liv i uke 18. Denne gangen kjente jeg liv i uke 13, er nå 14 uker på vei. Er ganske sikker på at det er liv, da jeg kjenner det igjen fra forrige gang. :)

Skrevet

Så utrolig spennende. Nå gleder jeg meg til ukene som kommer:)

Skrevet

Ja, det er noen spennende uker:) Etter jeg fødte sist, savnet jeg veldig spark og bevegelser i magen, så gleder meg til mini inni her begynner for fullt;)

Skrevet

Jeg kjente også liv i uke 18 med nr og i uke 13 denne gang. Når har du termin sweetnovember + januarspire? Jeg har termin 13. Januar.

Skrevet

Med nr. 1 skulle det stå:-)

Skrevet

Jeg har termin 29 januar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...