Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 tassen min på 5 mnd spiser 1 vanlig posjon med grøt til kvelds.. Han er helt tullete etter skjeen, og bruker toppen 5 min på hele posjonen.. Flere med slike barn?
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Ja gutten vår på 5 måneder er helt gærn etter mat. Har vært veldig interessert i maten vi spiser lenge nå, men da han nærmet seg 5 måneder begynte vi å legge merke til at han begynte å sutre og mase når vi satte oss ned for å spise. Fant titl slutt ut at det var maten han ville ha. Satt faktisk å tagg etter maten vår. Så for ety par uker siden begynte vi med smaksprøver og allerede nå går en liten posjon ned på høykant! Jeg var ikke særlig interessert i mat da jeg var baby, men pappan var et skikkelig matvrak han og:) Vi skal vel bare være glad for at vi slipper å bekymre oss for å få mat i ungene våre
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Da snuppa mi var 5 mnd, spiste hun tre fulle måltider med fast føde om dagen. Måtte kutte ned på mme fordi hun la så himla mye på seg, er i dag 6 mnd og veier 9,8kg (heldigvis lang, 74 cm), og i dag så spiser hun 4 måltider med fast føde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå