Piami :) Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Hiver meg på denne tippebølgen, aritg å se.. Okei, er nå i uke 18+4, og har sålangt: - Vært kvaaaaalm fra ca uke 8-16, så gikk det bedre men idag kastet jeg opp igjen... -Likevel lagt på meg 6 kg fordi det hjelper å spise -Har ikke hatt dilla på noe spesielt... -Veldig trøtt til tider, går litt bedre nå men er nok ikke som normalt enda.. Hmmmm, da tror jeg ikke det var noe mere! Ja, ca 90% tror det blir gutt, bortsett fra mamma og farmor...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tror det er jente, men får si gutt fordi det bestandig blir motsatt av det jeg tror....
Piami :) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Heh, får se om du får dett denne gangen da.. Selv har jeg egentlig ingen følelse på det ene eller det andre..., har heller ingen fra før så har ikke noe å sammenlikne med.. (bare disse mer eller mindre ikke-vitenskapelige tegn da) Det viktigste er jo uansett ti fingre og ti tær, men ekstra bonus hvis de klarer å se det...., begynner å bli sånn passelig nysgjerrig
Håpefull mamma Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tror det er jente. jeg kastet opp fra uke 7-16, + noen få ganger senere, og jeg venter jente;)
Piami :) Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2007 Artig, her ble det jo sånn ca 50/50 Oppdaterer sent i kveld eller i morgen tidlig, har ikke UL før 2030...
anonymus 2 små Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Det blir gutt:) Lykke til. Det er en fantastisk opplevelse. Var der i går, og jeg fr gutt:)
Piami :) Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. juli 2007 HI her.. Da har jeg akkurat vært på UL, det var fantastisk artig!... Alt så bra ut, og den lille var flink å vifte med armer og ben.. Spre bena kunne den også, og det var en jente Så nå skal mamma ut å handle litt rosa. Var virkelig deilig å se at alt var bra ))) Lykke til alle sammen! Klem
januarbaby+maibaby Skrevet 28. juli 2007 #13 Skrevet 28. juli 2007 hva sa det kinesiske fødekartet da?
Piami :) Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 29. juli 2007 Det kinesiske fødekartet sa gutt.. Ser ikke ut til at det stemmer for meg altså..
*Vetlis* Skrevet 30. juli 2007 #16 Skrevet 30. juli 2007 Ja, blir kanskje litt teit å tippe kjønn etter at du har kommet hjem fra UL, men helt ærlig så jeg faktisk ikke at du hadde vært der, før etter at jeg postet svaret! SNAKK OM Å FØLGE MED DA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå