mamman til M&M Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 bare for morro skyld så fikk snuppa mi litt av skiva mi nå...var uten smør og noenting på...skled rett ned..ville bare ha mere...er det farlig??:)ho får forresten 2 faste grøtmåltider om dagen..1 dl vann som jeg blander ut...spiser opp alt sammen..blir vel som alt annet ,at vi må venne til litt og litt??
Tess30 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 nei det e ikkje farli... Men hs sa man burde vente me å gi brød tell 7-8 mnd alderen... Men det e ikkje farli at ho får en liten smak i ny og ne...
ScaryMama Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Jeg begynte å gi brødskiver fast fra Nikolai var 5,5mnd. Så lenge de skjønner det å tygge så er det ikke farlig.
mamman til M&M Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2007 hun har ingen tenner da..men tygger for det på en måte... :)tror hun synes det er godt å suge på
ScaryMama Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 De trenger ikke tenner. Min hadde bare to små tenner nederst da han begynte med brød, og de er liten hjelp når man skal tygge. De bruker gommene, de er harde!
mamman til M&M Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2007 oki:) men kan jeg prøve med litt leverpostei på?? hun liker middag og sånt...får det fast litt hver dag...eller hva hadde du på i førsten??
ScaryMama Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Jeg begynte med bare smør. Da han var 6mnd. begynte jeg med litt forskjellig pålegg. Leverpostei likte han ikke, men han spiste prim, kremost med ananassmak, og avokado. Nå er han 9mnd. og liker leverpostei, så nå får han som regel det. Men han får også egg, ost (hvit og brun), tunfisk, ja egentlig nesten alt som vi spiser.
mamman til M&M Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2007 oki:) takk for svar...skal jeg prøve det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå