Gå til innhold

han sa ihvertfall takk-takk... he he


Anbefalte innlegg

Skrevet

pappa`n satt å spiste middag, kom litt sent hjem så vi hadde allerede spist... men der sitter pappa`n med mat, lillegutt på 14 mnd hadde også fått litt i en skål, men dette var tydeligvis ikke nok, så han krabba opp i fanget til pappa`n og tok en hånfull mat, krabba ned igjen, putta det opp i sin egen skål og sa : takk, takk... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe....

så søtt!!

Skrevet

hehehe....

ser de for meg jah! ;o)

 

søt dah...

Skrevet

ganske søt ja... ler enda når jeg tenker på det... er sånt man burde skrive ned.... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...