Spente med nr 3 i vente... Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 pappa`n satt å spiste middag, kom litt sent hjem så vi hadde allerede spist... men der sitter pappa`n med mat, lillegutt på 14 mnd hadde også fått litt i en skål, men dette var tydeligvis ikke nok, så han krabba opp i fanget til pappa`n og tok en hånfull mat, krabba ned igjen, putta det opp i sin egen skål og sa : takk, takk... )
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 hehehe.... ser de for meg jah! ;o) søt dah...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 ganske søt ja... ler enda når jeg tenker på det... er sånt man burde skrive ned.... he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå