Gå til innhold

når kan man egentlig starte med bringebærbladkapsler? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 33 fullgåtte uker i dag og kapslene står bare på hylla å venter....men vil selvfølgelig ikke starte for tildlig heller da.....

noen som vet når det er anbefalt og starte?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er de gode for da? Har aldri hørt om de?????

Skrevet

De skal hjelpe mot rifter, og ha positiv innvirkning på livmoren slik at den trekker seg fortere sammen etter fødselen bl.a. Mener og at de skal gjøre riene mer effektiv slik at fødselen skal gå fortere og lettere. Jeg kjøpte de fordi jeg hadde hørt at de skulle sette i gang fødselen tidligere, men etter å ha googlet de, lest masse diskusjoner her, og i tillegg har termin i morgen, har jeg skjønt at de ikke har den effekten i hvert fall.

Skrevet

Spennende greier.... På helsekost da eller. er vel ikkje for seint å teste de selv om det er 17 dager igjen....

Skrevet

Helsekost ja, sikkert ikke for sent. De anbefaler å bruke de i tiden etter fødsel også.

Skrevet

Jeg startet i uke 32. Tar 2 om morgenen og 2 om kvelden. Er i uke 37 nå.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg begynte med dem i uke 36, er i uke 40 nå. Har lest et sted (husker så klart ikke hvor) at de bør brukes noen uker også etter fødselen, for at livmoren skal trekke seg raskere sammen igjen. Flere som har hørt det, og som evt. vet om det stemmer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...