Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 det blir kjempe deilig å komme ned til stabil varme. Desverre har bestemoren min blitt langt inn på sykehuset der nede ( besteforeldrene mine bor der) og legene er redd det kanskje er lungekreft. Så skal ned å hjelpe bestefar litt i huset og besøke bestemor masse. Vis det er så ille som legene tror får hun ivertfall sett guttungen masse før hun evt blir dårligere. Hadde ikke planlakt ferien min på denne måten, men skal kose oss forde jeg og guttungen., Ha en flott sommer videre her hjemme da.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Ikke alltid det blir som man hadde tenkt, nei.. Vi måtte plutselig i begravelse da vi besøkte samboeren min sin familie sist uke. Sånt kan skje med eldre folk. Hvordan går det med sprengen forresten? ;-)
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 hihi sprengen min går det ikke så bra med Men var innom legen min i dag og fikk noen tabletter. Hun sa det ville gi seg etter noen dager. Tar vist litt tid når man har fungert som melkeku i et par år hihi.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 He he, ja ja... Da kommer det seg nok fort. God tur da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå