Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 går over i uke 18 i morra (eller så var det igår,2 forskjellige terminer ) går gravid med andremann og sover såååå dårlig for tiden,våkner flere ganger om natta at jeg har vondt i magen,hadde det ikke sånn med førstemann...noen andre som oxo har det sånn? litt urolig her...kjenner liv men er jo nervøs for at det skal være noe galt...
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg sover lite om natten, så er så dum at jeg har begynt å ta det igjen om dagen - som da fører til at jeg ikke sovner før seeent om kvelden igjen. Håper ikke det er noe galt med deg da, men du må sjekke deg hos lege eller noe hvis du har så vondt i magen stakkars!!! Du kan jo ikke gå og ha det vondt!!!
eggedosis Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Hei! Jeg hadde det på samme måten mellom uke 18 og 21 ca. Driitvondt både natt og dag. Måtte ta meg en extra tur til legen bare for å sjekke at alt var okey - og det var det. Men det går litt på psyken løs når man har det så vondt og vet at man venter barn. Lykke til og ta kontakt med legen og finn ut av tingene så du slipper å ligge å gruble i tillegg til disse magesmertene du sliter med.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 ja skal til legen i morra,går sykemeldt for tiden,jordmor mente det var antydning til bekkenløsning som gjorde at jeg hadde smerter men derfor legen i morra... krysser fingrene,ikke no særlig å ha tankekjør på sånt akkurat takker for svar
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Heisann, jeg har så mye vondt i magen jeg også. Mer som menssmerter. Har vært og sjekket og alt er normalt. Det har gitt seg litt nå (uke 24), men jeg våkner fremdeles med vondt i magen.. hver morgen. Vi satser på at det går greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå