ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Kan jeg male utsiden av huset når jeg bruker maske? noen som vet???
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 du KAN jo alltids, men ville IKKE malt noe... Uansett!!
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Oi, jeg malte lekestua til lillebror ute igår... kan jo ikke være så farlig når man er ute og det er skikkelig lufting. Jordmor her sa ihvertfall ingenting på det!
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har malt inne med vannbasert, og kommer til å male ute hvis det blir i år, og jeg går gravid... Ute er det såpass god lufting, så der hadde jeg ikke tenkt så ille fælt over det. Men sånn er jeg da.. Andre ville ikke malt no matter what!
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 hmm er så usikker..har kjøpt en maske med skikkelig filtrering på da,men vil jo ikke gjør noe for å skade lillegutt...skulle ha vert et fasitsvar noen sted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå