Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Håper virkelig det...vil ikke bli satt igang på tirsdag,hørt det er litt vondt..eller vet jo det er vondt uansett men dere skjønner...mye bedre visst det starter av seg selv...
Gøril og Jesper :) Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 jeg skal bli satt i gang på onsdag, så jeg har et bittelite håp at det kan skje av seg selv før den tid. Satser på at fullmånen vil gjøre susen for oss begge!!
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 ja uff lille venn,håper det får din skyld!!Håper alt går bra også..tenker masse på deg=)
Jubalov Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Håper inderlig at det skjer noe FØR mandag, driver med modningsakupunktur og er 5 dager på overtid..............Håper og håper og håper at noe skal skje SNART!
Gøril og Jesper :) Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Takk for det *6 dager over* Har også hørt en del historier om å bli satt i gang, så håper jeg slipper det. Men, det er jo ofte de verste historier man hører, man leser liksom ikke om de som gikk bra.. Så om det blir igangsettelse på oss, så takler vi det, sant?
*RutIetutt* Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Min tante mener at jeg helt sikkert føder på mandag siden det er fullmåne;o)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 JA ,kan vi klare det?klart vi kan..(byggmester bob)hihhi..Neida det må man vell takle det..er egentli så dritt lei at visst det blir keisersnitt igjen så tror jeg ikke jeg blir så skuffa som jeg har tenkt hele svangerskapet...bare gutten kommer snart!!Men herli følelse å tenke at neste uke så har vi han hos oss..!!
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 ooh.. kanskje jeg også skal håpe litt ? selv om jeg ikke har termin før 4 august.. men hun må gjerne komme før
bell3, fikk gutt Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Til Gøril og 6 dager over. Jeg ble satt i gang, og det var hverken vondt eller ubehagelig. Forøvrig så satser vi på at fullmånen fungerer for dere, men ikke for meg.... Jeg vil vente til fødeavdelingen åpner på onsdag..... LYKKE TIL DAMER )
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 alle gamle mener jeg føder på da...håper jo det..men skal jeg stole på det kinesiske fødselskartet så blir det ikke før i august..
Anquor Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 ja eg prøvar å fortelle lillegull at mandag er dagen! har planar om "langtur" på søndag..... skal på modningsakupunktur i morgon....håper det går betre denne gangen enn sist (blei skikkelig svimmel og uvel) og skal prøve meg på å vaske litt hus også kanskje? og skal eg no ein gong tru på nokre fenomen so skal det vere mandag og fullmåne blir skuffa vist ikkje.....
LilleTrolle Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 Om jeg ikke helt har troen på fullmånens effekt, har jeg iallfall håpet. Fullmånen denne måneden er dagen før min termin, så det passer meg egentlig utmerket å føde da. Og jeg er månesyk til vanlig, pleier nemlig å bli noe humørsyk akkurat rundt fullmåne, hehe, så det tyder jo på at månen har innvirkning på meg? Håper iallfall at fullmånen funker på dere som er på overtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå