Bea har snart 4 barn? Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 minste jento vår på 2 datt ute i steinene og fikk kutt i panna, veldig lite men akurat på ei blod åre. Hele fjeset ble rødt på et øyeblikk... stakkars liten. men det var bare et lite hull + noen små skrubb på kinnet. Store søstrene på 5 og 7 ble heilt hysteriske og stor grin og skreik. Heldigvis har faren ferie og var der for å ta dei to størrste, dei skreik meir enn ho som slo seg.....................men det gjekk jo bra da heldigvis.....
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 å gud da hadde jeg blitt skremt altså ! bra det gikk fint da... uff, blir helt skjelven av å tenke på dt... hehe =)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 ja eg var kald og rolig, tenkte hardt på at kutt i hode kan se 100ganga verre ut en det egentlig er.........................husk det om du kommer i en slik situasjon, ho traff ei blodåre så med kald klut med lett press stoppa det kanske fort men både eg og ho såg jo ut som om vi haddde vært i krig....
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 uff... det skal jeg huske på =) kommer til å bli hysterisk bare Anniken får et blåmerke jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå