Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Den siste uken ca har jeg fått så mye tyntflytende utflod som bare renner og renner, det er skikkelig ubehagelig.. Har tenkt på om det kunne være sopp, men det verken klør eller er ubehagelig på andre måter enn at det renner, og en liten canesten kur har heller ikke ført til noen forandringer. Er det flere som har det slik nå på slutten av svangerskapet? Jeg er 40 + 0 i dag.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 hmm kanskje det er det jeg har...hver gang han presser eller rører seg så renner det noe ut..tynnflytende..kanskje det bare er utflod...
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 hei! det er normal å kunne få tykkere utflod på slutten. Jeg har det og er i uke 37. Dette da slimproppen går helt eller delvis. Min har gått helt og den tjukke utfloden varte i ca en uke.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 kan også være at du lekker fostrvann??
*RutIetutt* Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har det også sånn - er veldig tyntflytende - lukter ingenting og verken svir eller klør - så sopp er det ikke....kan ikke huske det var sånn sist jeg var gravid. Det renner skikkelig inni mellom, sånn at jeg må løpe på do for å se om det er vannet....men det er det aldri...( Skikkelig ubehagelig er det...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tror ikke det er vannet for å si det sånn Det føles akkurat slik som Rutletutt sier.. fysj. Fordi jeg bruker innlegg og det har av og til litt gulaktig farge ( unnskyld detaljer). jaja, får håpe han snart kommer ut, det er vel bare slik det er;)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå