aanonym Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Lite aktivitet på bekkeløsningsforumet, så jeg spør her: Er det noe som kan dele erfaringer med bruk av akupunktur mot bekkenløsning?
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg hadde smerter og låsing av bekkenet i begynnelsen av 2 trimester. Fikk akupunktur mot dette og senere den dagen og dagen etter var det så vidt jeg klarte å gå, så ble smertene borte. Går til akupunktur 1 gang pr mnd og har hatt minimalt med smerter. For meg har det hjulpet ialllefall.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har ikke prøvd men ser ut som om det hjelper for en del. Om du vurderer dette hadde jeg prøvd om jeg var deg
aanonym Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 Det er dyrt, 500,- kr per gang. Hadde akupunktur m/massasje i dag, og nå synes jeg liksom det er blitt litt lettere i hoftene, spent på hvordan det blir til i morra. Det KAN være fordi jeg så gjerne vil at det skal hjelpe. Har bestilt en time til, såpass sjanse må jeg gi opplegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå