Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Og for at ingen skal misforstå, så er det som guttenavn... Jeg synes det er kjempefint men har ikke helt overbevist mannen min enda. Han mener det er fint, men synes kanskje det er litt feminint. Kanskje dere kan spørre mannen/samboeren deres hva dem synes også?
4skatter Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Datteren min heter Daniella og blir kalt Dani... blir kanskje litt feminint? Da måtte det ha vært Daniel eller Danny?
melkekua™ Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tenker Home & Away med en gang - hun som er karakteren Dani.
Rusketuska Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Synes og det blir litt "feminint" Har selv en sønn som heter Daniel, og han er 15 nå, og hater!! når noen sier Dani til han.... ( synes og Daniel er litt "feminint" jeg nå da men.... ikke den gang huff, ikke si det ) hihi..
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Syns Dani er ett fint navn jeg:-) Kjenner nemlig en liten tøffing som heter det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå