Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Dani?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og for at ingen skal misforstå, så er det som guttenavn... Jeg synes det er kjempefint men har ikke helt overbevist mannen min enda. Han mener det er fint, men synes kanskje det er litt feminint. Kanskje dere kan spørre mannen/samboeren deres hva dem synes også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min heter Daniella og blir kalt Dani... blir kanskje litt feminint? Da måtte det ha vært Daniel eller Danny?

Skrevet

Jeg tenker Home & Away med en gang - hun som er karakteren Dani.

Skrevet

Synes og det blir litt "feminint" ;)

 

Har selv en sønn som heter Daniel, og han er 15 nå, og hater!! når noen sier Dani til han....

 

( synes og Daniel er litt "feminint" jeg nå da men.... ikke den gang ;) huff, ikke si det :)) hihi..:)

Skrevet

Syns Dani er ett fint navn jeg:-) Kjenner nemlig en liten tøffing som heter det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...