Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Og jeg fikk vite terminen min for første gang: 10 februar! Så jeg er snart 12 uker på vei :-D Det var en fantastisk opplevelse å se en sprell levende baby inni magen min Og se det lille nydelige hjertet slå <3 Barnefar og jeg har vurdert abort en liten stund, men i dag var det ingen tvil! Han måtte til og med gråte en liten skvett Jeg sier det igjen: for en fantastisk opplevelse! (Jeg var tidligere NyGravid med dårlig fantasi! men nå har jeg byttet nick)
twoboys & a girl Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Gratulere så utrulig mye:o) Ultralyd er en super oppfinnelse:o)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Takk for det! Kan nesten ikke vente til den ordinære ultralyden :-D
twoboys & a girl Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Nei, vet hvordan det er. Tok ordinær ultralyd på torsdag, får en gutt til. Skulle gjerne hatt en ul til før fødselen:o)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer med en gutt!! :-) Har en følelse av at jeg venter gutt jeg og men har jo ikke peiling =) Lykke til videre!!
Tussa og Sofie Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 så koselig da og bra dere bestemte dere for å beholde da! Er sååå morro med UL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå