Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Mobilen min fant det for godt å ta ferie i dag den også så jeg fikk ikke ringt deg. Men som du sikkert har skjønt så kommer vi jo ikke oppover i dag:( Har dere funnet ut noe mer om i morgen? Vi har barnevakt fra kl 17 ca og kan reise innover anytime etter det:) (vi reiser uansett forøvrig, det er himmelsk deilig med litt barnefri nå) Og ellers, gjort noe spennende i finværet? Har innmari lyst på en tur på Ikea og SmartClub snart, spesielt førstnevnte.
ScaryMama Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Hei! Kom akkurat hjem fra tur og nå lager jeg blomkålsuppe:) Nei jeg får ikke overtalt han ang. i morgen. Han må jobbe:( Heldige dere er som får dratt! Jeg er jo ofte på ikea og smartclub jeg he he... Syns ikke det er så veldig spennende men jeg kan godt være med for det. Skal være på nesbru i hvertfall en dag neste uke siden jeg får besøk av kusinen min. Du må gjerne være med hvis du vil! Så kan vi dra på ikea og smartclub etterpå eller noe.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Skal være hjemme og motta noe plank og sånn, men vet ikke hvilken dag ennå Så sånn foreløpig er svaret GJERNE! Kjiiipe kozymannen;) Hihi... Drive av å tjene penger fremfor å bruke dem, hva er det for noe liksom:p Er jo ingenting i veien for at du kan være med uansett da, men det er opp til deg. Kanskje ikke helt det samme da. Men vi drar gjerne innover igjen vi, senere! Elsker maten på Dinner! *siiikle* Blomkålsuppe! Wow, da er du flink, for det er ikke lett å få godt:) Det ene bildet av N er bare helt utrolig herlig, har lagt inn kommentar på det i går.
ScaryMama Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Sånn er kozymannen, kjip;) Men vi blir med en annen gang, for han har faktisk lyst til å spise ordentlig god kinesisk. Blomkålsuppen ble kjempe god, men jeg elsker det så jeg syns nesten det blir godt unsett. Har endelig funnet en grøt Nikolai liker, og den er inmari god. Kjøpte den i spania og den er med kakao. Skikkelig deilig sjokoladesmak! En hel porsjon var ingen problem å få i han til middag i dag i hvertfall, så jeg skal be svigers om å ta med mer hjem. Jippi! Håper at du kan være med neste uke da. Jeg tror ikke det blir på onsdag eller fredag i hvertfall, men vet ikke noe mer. Skiver melding til henne når jeg får laderen min tilbake. Skal inn på trynebok og se på kommentar. Håper at du får lagt ut noen feriebilder snart!
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har lagt ut noen få allerede. Men det fungerte ikke på maskinen min, bildene var for tunge. Men nå har jeg NY maskin, kjøpt i dag. Skal bare legge inn bildene så blir det saker:) Men det er jo mye bra tv i dag også så det tar sikkert noe timer:) Han er ikke så kjip da *dårlig samvittighet* Bare litt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå