Gå til innhold

Bulgaria.... ville dere reist dit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal dit en 10. august, men med alt bråket i det siste lurer jeg på om det hadde vært bedre å endre reisen?

Noen tanker om dette? Vi reiser uten barn. Snuppa skal være til pappen sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok ikke bestilt meg en tur dit, men hadde jeg allerede billettene hadde jeg nok reist.

Men hold sammen og ikke splitt opp. Syns ikke du skal vandre rundt alene. Og vaer forsiktig med taxi....

Men hvis du er usikker saa hadde jeg sjekket opp mulighetene for hva du kan bytte til, kan jo vaere noe kjempe bra ???

Men hjemme hadde jeg ikke blitt....

Skrevet

Nei hjemme blir vi ikke. Men jeg tenker at styret kommer med alkoholinntaket og oppsøker man ikke fest og fyll, får men neppe med seg noe av dette. Turen var bestilt for 6 mnd siden og jeg gleder meg FRYKELIG, men selvsagt må man følge med på alt som skjer der nede. Men regner med at man kan ta sine forhåndsregler :)

Skrevet

nei, ikke sånn som det er nå. var egentlig meningen vi skulle dit i begynnelsen av juli men det ble Kreta istedenfor :) så vi har vært å kost oss i 35 grader i en ukes td :D

Skrevet

Nei, hadde ikke reist. Var der for 2 år siden og da ble mannen min overfalt av en gjeng som sparket han rett ned i bakken. Hadde vi ikke fått hjelp av en mann som jobbet i en kebabsjappe der vet jeg ikke hvordan det hadde gått. Jeg klarte å dra vekk et par av de som sparket min kjære og jeg brakk nesa på han ene, men de var jo en 6-7 stykker.

Unntatt den episoden så synes jeg fortatt det var et forferdelig sted og etter alt det som har skjedd nå hadde jeg hvertfall ikke reist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...