Gå til innhold

UL i morgen,noen som vil tippe.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva det blir??Tenkte å be om å få vite hvilket kjønn det er,hvis de da ser det.Er 17+2 i morgen.

 

-Intens kvalme fra første dag!(avtok litt i uke 15,men må spise konstant)

-plutselig oppkast,men veldig sjelden.

-stor mage tidlig.(men det er nr 2 da)

-Spådde gutt med ringtesten over magen,men spådd jente før jeg ble gravid.Det me dringtest over håndleddet

-Veldig glad i syrlige godter og grønn eple.

-uren hud

-mye hodepine

 

Dette er da mine grviditets"plager".....

 

Håper noen gidder å tippe.Er så spent selv,men det viktigste er jo at nurket er friskt:-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler gutt på deg jeg:)

Skrevet

EElsker å tippe! og jeg tipper på at du skal bli mamma til en gutt...

Skrevet

Vel så flink som jeg er på dette tror jeg det blir jente på grunn av at hun stjeler skjønnheten fra mamma'n sin.... så da vil det si at det blir gutt :-)

Skrevet

Takk for svar......Synes det er så morsomt å tippe:-)

Skrevet

Ja da har jeg vært på ul.Alt var helt perfekt med det lille nurket.Jordmor tok seg god tid og forklarte alt nøye.Har fremdeles termin 3 januar,så da komme det en liten prinsesse!!!!Hun ville ikke si kjønnet dersom hun ikke var sikker,men hun var ganske så sikker på dette ja!!!:-)

Skrevet

Wow! Jeg har akkurat de samme plagene som deg, bortsett fra det med syrlig godt og grønt eple og det med spåinga.... Hehe, men de klarte jo ikke se noe kjønn på UL :P Masse lykke til :):)

Skrevet

Spennende ja:-) Lykke til til deg også!:-)

Skrevet

høhø... æ veit ka d bli.....;)

Skrevet

å nei... æ såg itj at du hadd virri in å skrivi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...