Gå til innhold

Hvordan står det til med rikingene da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jenter, hvordan har dere det om dagen? Palassene, fossefallene, bassengene, tennisbanene og flystripene i orden?

Lenge siden jeg har hørt noe fra dere nemlig....

Her er det ganske tøft om dagen altså. Spa-avdeling har nemlig vært stengt noen timer nå, for vi har mått pusse opp litt der... HELDIGVIS blir den ferdig i løpet av natta. Det har vært heeeelt grusomt altså....

Enda godt det er fint vært, så jeg får jobbet litt med brunfargen. Sitter nå med champisen og slanger meg ved poolen mens en av slavene skriver her.....

Tudeluu!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det så travelt med å dirigere interiørfolkene rundt her jeg at jeg ikke har tid til å sitte her!For ikke å snakke om dem som er å lager svømmebassenget i hagen..Også er det faktisk slitsomt å ha en nanny springene rundt med babyen hele tiden.Blir og sliten av å sitte hos frisøren,manikyrdama og å få massaje hver dag!Er ikke bare bare å være rik heller as...og dem mener alenemødre har det så bra??Slitsomt er det!!

Skrevet

jeg har fått noen til og bygge mur rundt hele tomta mi så nå går jeg bare naken rundt, så slipper jeg peset med og klepå meg. det er jo ferie tross alt :-)

Skrevet

ja...jeg har også fått bygd en høy mur rundt strandeiendommen min, men er jo ufattelig slitsomt å se folkene jobbe, så ble til at vi måtte fly til eiendommen å fjellet...og det er jo så ufattelig slitsomt å måtte organisere og delegere oppgaver ..

ellers så går jo ting nogen lunde...har bare en nanny om dagen hun ene sa opp!! hadde trengt en omgang juling. Hun som er igjen krever faktisk spisepause og fritid, så jeg har måttet ta gutten selv om natta...!

vet ikke hvordan jegskal komme meg gjennom det jeg

noen som har en å låne bort i en krise-situasjon ??

Skrevet

opp om natta? HVA hvordan orker du?? kansje anonym har en og låne bort? har du anonym?

jeg har ikke. hm.. kan du ikke bare legge dem på andre siden av huset? så hører du dem ikke?

sett bildet av småen og kameretene han på profilen min foresten?

Skrevet

Er det sant??? Må du passe ungen selv om natta??? Tror jeg hadde dødd om jeg hadde mått gjort det!!!

Dette er heldigvis i orden her altså. Barnet er hos faren sin på ferie nå så jeg får heldigvis slappet av litt.

Men dere; har dere ikke hatt mur rundt eiendommen før?? Kjære vene, da kan jo hvem som helst ha sett inn på dere??? Gid, vanlige folk liksom!!!

Sender over en av slavene mine her. Heldigvis oppfører de seg igjen, etter en uke med litt intens banking så hjalp det seg. Mat-pause er det ingen som krever her. Tenke seg til liksom!

Skrevet

flott bilde...ser ut som de kosa seg :)

at jeg ikke har tenkt på det før ??

kan jo gi han noe godt i vannflaska...

det værste er jo at kjærringa stikker av på kvelden...så sliter om dagen...må ned i spa-fløyen etterpå hvis jeg orker,må nok få noen til å hente meg ja. Måtte til og med legge han selv i dag så er helt pumpa jeg.

Skrevet

tuuusen takk karine og eivind.....

du redda livet mitt nå altså.

har bare hatt en vanlig stor hekk rundt før, men orket ikke at noen kunne titte inn lengre..også bikkjene som tisset på den !æsj

ferie ja...hva er det her er det samme slitet hele året. tror ikke bf her vethvor slitsomt det er å piske slavene rundt.

må virkelig få tak i en som kan ha ansvaret for de. flere so har rømt..

noen ide til straffemetoder som hjelper ?

har nettop bestillt vin og fruktfat opp hit nå...-selvfølgelig betalt av barnebidraget-må se om jeg får slappet av litt

Skrevet

Hunder som tisser på hekken? Åh fysj a meg!! Nei, å bygge mur var det første jeg gjorde!!

Det å holde styr på slavene er et styr ja! Jeg skjønte fort at her måtte jeg finne noen til å gjøre jobben, så jeg har folk som tar seg av alt det der.

Her i gården driver vi med forebyggende banking en gang i uka. Så en gang innimellom (ca annenhver mnd) tar vi en uke med banking hver dag. Kjempe effektivt. Sånn praktisk løser vi det slik: slavene deles i 3 grupper: en gruppe flytter flyene og helikopterene ut av hangaren for å vaske de, andre gruppe banker den tredje gruppa. Så rulleres det til alle gruppene har fått bank. Har selvfølgelig folk som overvåker det hele slik at det går skikkelig for seg da.

Nå har jeg gitt klar beskjed om at spa'n MÅ bli ferdig i løpet av natta, for jeg orker ikke en dag til uten! Jeg blåser i hvor lang tid det tar å flis-legge en drøy fløy av det ene huset på eiendommen her altså! Mens alle rundt oss har ferie så må vi slite oss gjennom hverdagen! Nei, da må man hvertfall ha spa-avdelingen på plass altså!

Barnet har jeg plassert i et av gjestehusene her, men noen nanny'er så jeg slipper å styre med det heldigvis. Tenk om jeg skulle holdt på med ungen på toppen av alt annet!!!????

Åh hjelpes..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...