våken_om_natta Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Gutten min på 1,5 år har begynt å komme for å si fra at han skal bæsje. Hva gjør jeg? Hvordan går jeg fram??
Anne-B. Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Da bare setter du ham på potta Han er kanskje for liten til å kunne klatre opp på doen, selv ved hjelp av krakk? Også gir du ham ros når han har gjort seg ferdig der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå