Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 jeg har nesten tre uker igjen til termin og i dag føler jeg meg ikke i bra form.. tenkte kanskje å ta litt sol, det har hjulpet før når man ikke føler seg sååå fresh, og sol ute er det jo dårlig med så mitt spml er : kan det være skadelig for lillevennen i magen??
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tok litt solarium i begynnelsen av svangerskapet, pga bekkenet klarer jeg ikke ligge hardt lenger. Solarium er ikke farligere enn vanlig sol, men jeg ville lagt noe over magen, lett å bli solbrent der og skrekkelig vondt når huden er så stram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå