skorpionfruen Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Har vært så mye snakk om bryllup i dag så det hadde vært morsomt å vite ) Selv vil jeg gifte meg barfot på en strand, med de nærmeste til stede. De som vil komme er invitert. Jeg vil tilbringe dagen sammen med min kjære, ikke 200 slektninger man ikke aner hvem er (altså på motsatt side) jeg er sånn veldig vertinne type, tror jeg hadde blirr stresset dersom jeg ikke hadde fått tid til alle. Siden jeg allerede er på en strand er bryllupsreisen starten etter vielse og fest. Da er det meg og min kjære som står i sentrum. Jeg vil ha en liten enkel hvit kjole man kan ha på seg på stranda. Gjerne avslutte det hele med en utendørs fest tror jeg ) Enkelt arrangement for et enkelt menneske
*Mi tesorito* Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Ca det samme som HI fsktisk:) Har "alltid" drømt om å gifte meg på en strand langt borte, veldig få gjester, og ikke så masse styr...
*Mi tesorito* Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 (Vil heller bruke masse penger på bryllupsreisen enn bryllupet;) )
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Har hatt drømmebryllupet mitt jeg:) Det sto den 070707=)
*Rutletutt* Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Samme som hi - og det er det vi planlegger også. Drømmer om enten Mauritius eller Hawaii....)))) Skal ta med oss nærmeste familie og ta det som en ferie også. Har begynt å planlegge såvidt, og hadde tenkt å ta det om et års tid, men det ser ut til å bli i allefall halvannet år til pga samboers bror skal gifte seg til neste sommer....
skorpionfruen Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2007 Åhh så deilig. Får satse på 080808 da )
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har tenkt at jeg kanskje vil ha et lite bryllup. Middag med kun foreldre og besteforeldre og søsken og tanter og onkler. Ikke så stor slekt så hadde ikke blitt så mange om jeg ikke giftet meg med en med kjempe stor slekt da Så ville jeg invitert resten av slekten og alle venner på fest. Og da bare fest, ikke middag eller noe. Men en skikkelig fest, kanskje med noe nattmat evt. Ganske enkelt og stilig ville jeg nok også ha det hihi
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 En intim og fin vielse med OSS i sentrum og hovedfoks på kjærlighet i evigtid- ikke til døden skiller oss ad. Jeg ville hatt en middag og tilhørende fest med de av vi ville hatt tilstede og fri for noen som helst dårlig samvittghet. DET hadde vært noe det. For den dårlige samvittigheta er me på å ødelegge for mange og enhver. Fin musikk- dansbar til swing osv, og fest til langt på natt uten at noen blir overstadig fulle eller slåss. Bare kos og moro hele kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå